ny design..

Tindra hjälpte mej med headern ;d

Kommentarer
Postat av: Fjortizzz_loveboys

jätte snygg header siara som vanligt!!

2011-09-10 @ 16:49:09
URL: http://moviestarplanetfan.blogg.se/
Postat av: Smultronet

Heej siara. Snygg header.. kan du göra en header till mig plzz.. men jag kan lägga in den på bloggen men dina headers blir så snygga.. kan jag det? Blir glad om du gör det :)

2011-09-19 @ 19:16:50
URL: http://lullet.blogg.se/
Postat av: -Elisabeth-

SUPER SNYGG!!! 8DDD

DU E BÄST PÅ HEADERS ♥♥♥♥♥♥

JAG E AVIS (I) XD

2011-09-22 @ 16:06:35
Postat av: Mumsan89

Hej Siara!Jag har en tävling på bloggen!

Jag skulle bli jätte glad om du vill vara med!

Mer om info hittar du på min blogg!



Välkommen med i tävlingen!

2011-09-29 @ 11:38:31
URL: http://moviemumsan.blogg.se/
Postat av: EVA

nu menar jag inte att vara taskig men.. Du lovar saker som du sen bara dissar. du sa att du skulle börja blogga när du hade fått din design/header..:) men det gör du inte! du har ju typ inte bloggat på snart ett halv år?:(

Jag först¨år att du har ett liv och läxor o skit! ;p men du måste väl kunna ha tid till att blogga?:D

jag vet att det inte är så lätt att ha en blogg när alla klagar och chatar på dig! (har själv varit i level 17) Jag slutade spela msp för ca ett år sen.. alla pressade mig ,klagade och nätmobbade mig för saker o ting! skit jobbigt så jag slutade! Så därför förstår jag verkligen dig.. men ett tips ,skit i alla falska omogna ungar som sitter vid sin data-skärm och tuffar sig! de skulle aldrig säga saker till dig om det vore face to face! jag förstår dig ..

alla pressade mig och klagade (o du vet..) att jag skulle visa hur jag såg ut irl.. tillslut orkade jag inte med alla ! så jag la upp en bild .. men då fick jag bara massa kommentarer om att jag var ful,fjortis,äcklig osv osv.. (skit jobbigt!)

LEV DIT LIV, OM DU TYCKER ALLA 'R JOBBOGA FRÅN MSP .. SLUTA ! (jag vill såklart inte att du ska det men men ska inte må dåliogt)

Jag spelar fortfarande msp är level 10.. är mkt skönare när man inte får lika mkt uppmärksamhet ..om du förstår vad jag menar!

KRAM!

(o du, du bloggar hur mkt eller hur lite du vill.. ta inte de jag skrev på fel sett nu!<3)

2011-09-29 @ 20:41:49
Postat av: Cecilia hej

Snygg! ;D

2011-10-09 @ 18:16:54
URL: http://mspglassarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej, min syster dog i går.. hon hade kämpat med det den 5 år tillbaka.. hon blev bara 7 år. 7 fucking jävla år, ingen jävla människa ska behöva gå igenom den skit hon gjorde, hon blev mobbad samtidigt som hon hade canser.. MEN INGEN BRYDDE SIG! jag har skickat runt detta till ca 5000 bloggar , bara för att jag vill att alla ni ska veta hur det kan va!? min syster, de sa att hon skulle klara sig.. hon dog igår, på hennes födelsedag! hon skulle fyllt 7 men hon dog två timmar innan hon föddes. Stöd canserfånden och ge pengar till de, fråga dina föreldrar! skicka detta till dina vänner, till dina grannar, till din släkt & dina lärare! tillsammans kan vi rädda människors liv, men tyvärr inte min syster. - Molly-Helena-Jansson- min syster. nuochföralltid! jag har sett henne tusen gånger sen igår då hon lämnade oss. men hon har inte lämnat oss för jag ser henen hela tiden. jag känner henne brevid mig! hon finns där.

så snälla! Hjälp alla de .

du kan ge 20 kr det ger nytta.

du kan be dina föreldrar icg berötta för de!

du kan be de läsa detta..



Själv heter jag Ulrika, 11 år och lika rädd att jag får canser och dör.

Alla tycker att jag är ful, jag har varit mobbad sen jag var 8 år! Molly va den ända jag älskade, nu finns hon inte mer.

VRFÖR SKULLE ALLT HÄNDA MIG-

2011-10-14 @ 17:29:41
Postat av: Emma

Siara jag vill inte verka tjatig men har du typ slutat blogga? ):

2011-11-06 @ 17:55:49
Postat av: Anonym

varför bloggar du inte längre??? ;'(

2011-11-06 @ 17:57:41
Postat av: Katriiiiiiiinnnnnnaaaaaaaa ^^

Hello, älskar din blogg men väntar på inlägg! ;)

Om du har slutat blogga kanske du typ kan säga det? För jag kollar din blogg varje dag men det kmr aldrig nåt nytt inlägg :O

Kraam ♥

2011-11-11 @ 17:02:29
Postat av: Figaroo1

Saknar dig ollä <3

2011-11-12 @ 20:09:52
Postat av: Scool & Manuela^^

Hej!

Du kanske undrar vf det strår 2 namn! men det e för att jag, Scool och min kompis Manuela^^ är i samma hus nu ^.^ Nå ja... Vi har en blogg med 7 andra medlemmar på msp... SNÄLLA! ALLA TKR ATT DEN HEADERN VI HAR E TYP DÖD! Till och med skapararen Freja-Clara! Kan du hjälpa oss? (Med headern) Mejla Freja-Clara elr Scool! (jag)

2011-11-25 @ 16:49:30
URL: http://MspSuperSisters.bloggplatsen.se
Postat av: Emma56

Jätte Bra,Snyggt och noggrant ;D

2011-12-23 @ 18:15:15
URL: http://gurkemma.blogg.se/
Postat av: Aliie01

Vart, eller vilket program använde du för headern.

Fresten skitsnygg, azzå verkligen

2012-01-06 @ 23:54:09
Postat av: Black789

Hejj ! Siara ? Har du slutat på Moviestarplanet ?

Till Ullrika 11 år om cancer... Jag ska hjälpa dig... !! Det är hemskt ! Min bff har också döt av cancer.. när jag var 5 ! Men ses ! Siara <3<3<3

2012-03-02 @ 13:31:44
URL: http://lady dreem.se

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Random knapp 8D♥

E-postadress: (publiceras nt)♥

Din bloggadress?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0