Neej! Nu greppar jag boken ;'D

Tjjuuu !!
Kan inte komma in i msp..
får logga in i morgon, det laddar hela tin -.O



Otroligt drygt o.o''

Nån mer som nt kan komma in? :D
Just nu, ska jag ta på mig nattlinnet, sen ska jag greppa min bok o börja läsa :D

(är ett otroligt stort bok-freak som läser dagarna ut, även läser jag varenda rast i skolan..+lektion när jag hinner..men ibland får Tindra & deziree d*mp så då mst jag gå från min kära bok :( )

aja, GO'NATT!

P.S bööcker e tyckt :D

tyckt = superbra,bra..gillagilla XDDD

aja, det e nåt man säger här i nooorrr o_o

vet att jag skriver mycket nu men..

GOONATT IGEN XD


Kommentarer
Postat av: guldsolen (på msp)

jag är också boknörd

för att när jag läser och någon ropar på mig så hör jag inte ens xD



iaf, engång så satt jag i soffan och läste, sen pappa ropade på mig och han såg inte att jag satt i soffan

iaf, han letade och letad, ja var tystlåten det är därför han såg inte mig

jag hörde inte ens honom xD

så till slut sa mamma att jag var på soffan och läste xD

faktist det hände honom också en gång när han var i min ålder

fast det hände i en bibliotek

2011-06-26 @ 09:49:14
URL: http://ja e sämst på de:( så, no chanse
Postat av: fia lotta bäst

Hej älskar också böcker och din blögg snygg ny design!

2011-06-26 @ 10:14:20
URL: http://fiasmspblogg.blogg.se/
Postat av: cookie <3

tkr åsså mkt om bäcker,

har snart läst ut min bok (100 sidor men endå, xD) så kan du nt tipsa om böcker ? ;O

2011-06-26 @ 14:42:11
URL: http://cookielookie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Random knapp 8D♥

E-postadress: (publiceras nt)♥

Din bloggadress?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0