Header? :'D

Heej ..


Jättemånga söker efter någon som kan göra en header !? :D
Jag kan göra, har gjort åt några t.e.x :

Mspamiz.blogg.se
Mspkaninen.blogg.se
Mspdezii.blogg.se
Mspkand.blogg.se
Snuttesofie.blogg.se
Msplim.blogg.se
Cutiiesaffih.blogg.se
Dezii.blogg.se

och otroligt många mer :)

Jag gör bara till blogg.se ...
Och man måste säga sin epostadress + Lösenord till sin blogg.
Om ni vill ha en header av mej + design så kostar det 1 present från önske-listan.
Det är bara att maila mig i moviestarplanet :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill ah en header jag ger dig en Present

2011-06-13 @ 13:48:44
Postat av: ki§§ys

Kan nt :/ Du har bara VIPsaker på ö-listan.. jag får säga till pappa att han får ladda ner photo shop så jag kan försöka gö en själv .. :D

2011-06-13 @ 15:51:20
URL: http://mspgalen.blogg.se/
Postat av: ki§§ys

elr om du nt lägger dit ovip saker xD

2011-06-13 @ 15:53:33
URL: http://mspgalen.blogg.se/
Postat av: ninnat

Woow det är heligt att få en av dig asså! jag har ba 14sc men så snabbt som det går ska jag ge dig present! från ö-listan!

2011-06-13 @ 18:26:55
Postat av: På MSP? ISF DuVetIzza

Det skulle va' jättekul om jag fick en header av ... SIARA, det e helt ofattbart, ja, nu kanske jag nt får det men du gör så snygga ... Pozzi pozzi, ses !



Ps. ´Är ett stort fan ;*

2011-06-15 @ 11:03:00
URL: http://bloggenduvetizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Random knapp 8D♥

E-postadress: (publiceras nt)♥

Din bloggadress?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0