GÄSTBLOGGAR!

jag fick göra om hela inlägget för ja råka kryssa -.- aja inga sura miner :D hej detta är sweety.pink ! jag ville bästblogga för att upmana er om att ge siara autosar för hon går snart om RED! hihi! men jag har ingen bild på mej nu så ni får en bild på min katt irl :D höhö hoppas det är okej men dej siara annars äre bara å ta bort inlägget! :D
stella heter hon ! :D aja men tbx t msp hehheh! ge siara autosar å se hennes filmer för dom ee bäst! kolla min blogg också lillasweetymsp.bloggplatsen.se :D aja ge siara autos å de kram // sweety.pink

Kommentarer
Postat av: Sandracool123

hi hi har oxå en sån där katt!!! fast har två en tjej en kille ( zelda och herkules) och visst är det som sötaste katterna ^^) ??

2011-07-08 @ 22:18:36

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Random knapp 8D♥

E-postadress: (publiceras nt)♥

Din bloggadress?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0