:(

Ledsen, har inte lust att blogga.



Jag gör en film, loggar in, har nt fått ett öre..



Jag har haft den i nästan en vecka nu. Jag har mer än 1700 vänner...
Jag är på högpoängare.
Men endå vill ni inte se mina filmer!? Tycker ni dom är tråkiga!? Eller ska jag göra mer seriösa!? ..
För ni verkar tycka att dom är jättedåliga, om vi ska ta ett tillexempel:



Det här är figarinaa's nya film - På Jackt
Hon har över 400 tittare.. över 8.000 sc.
Men jag? )x
Det känns så himla tråkigt, att se alla gå om mig i både sc o fame.

Jag bryr mig inte om ni säger " Men du har ju så mycket sc , och jätte många tittare, jag har bara 20 " t.e.x

Men jag är i level 20, och jag tjänar ingenting!?


Förlåt, men ska inte blogga ...





To be kicked, when u down..

Kommentarer
Postat av: I'm Gloria

Men jag har sett dina filmer! Och dom äger fett:D Så var inte nere nu:) Det kommer att vara fler som tittar på den;D

2011-06-09 @ 18:16:36
URL: http://mspglorran.blogg.se/
Postat av: Nattis<333

Jag tycker dina filmer är bra <3

Fattar inte heller vrf ingen tittar på dom O.o ^^

2011-06-09 @ 18:24:36
Postat av: like_dogs

Naaj, Siara! Dina filmer ääger! - Åh det vet du väl? <3

Jag lovar iaf att jag aldrig slutar kolla på din filmeer!

<3siara<3

2011-06-09 @ 19:03:09
URL: http://msplike.bloggplatsen.se
Postat av: CitronMuffin

NEEEJ Siara! Dina filmer e bäst o sluta inte blogga! Jag förstår hur du känner dig men ge nt upp! Det finns väldigt många som tror på dig o älskar dina filmer! Så sluta nt blogga!!! SNÄLLA?? Kramar från CitronMuffin

2011-06-09 @ 19:12:25
Postat av: Snowflake99

Kan nt du lägga ut en bild på dig själv, asså på rktgt? ;')

2011-06-09 @ 20:10:29
Postat av: meggan

kan nt vi bli kompisar i msp? :'D

Ser på dina filmer, sårruh vet...♥

2011-06-09 @ 21:09:53
URL: http://mspmegg.blogg.se/
Postat av: Didda98

GÖR NT MER SERIÖSA! DOM BLIR TRÖÖKIGA DÅ!

2011-06-10 @ 16:50:43
URL: http://mspdiddan.bloggplatsen.se
Postat av: hejsan

jag såg allt du skrev

azzå du är mitt störta fan

fast kan bara säga kanse (kanse, kanse, kanse)för att figarina gör roligare filmer

eller att många vill kolla på dom som är högsta

fast du är asbra på roliga filmer

du är drottningrn a det jag svär

2011-06-13 @ 15:07:17

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Random knapp 8D♥

E-postadress: (publiceras nt)♥

Din bloggadress?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0