Dom här bjuuder jag på :D



..FÖR IMORGON GÅR JAG OM RED! :D :D :D
...Men imorgon kanske det blir dålig update för jag ska kanske till Tindra's stuga imorgon xD

När jag loggar in kl 5-6 vill jag ligga 2:a på högpoängare, kan ni lova det?
Har ca 40.000 innan jag går om RED!...

Så, det första du ska göra för att hjälpa mej är:

1. Se min nya film.
2. Tipsa dina vänner om den (så kanske dom ser den)
3. Ge autograf. ♥

LIITE KVAR NU ♥

Och ni är dom enda som kan hjälpa ♥

Så se min nya film:

- Bara en dröm?...

Gör det nu, och du är en ängel.. ♥

Då kan du känna dej otroligt stolt över dej själv, för då har du gjort nåt BRA ♥


Kommentarer
Postat av: Greta11

Lovar att göra mitt bästa (:

2011-06-30 @ 21:34:35
Postat av: Peace and rock

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vet ej vrf jag skrev såe xD pepsi Pelle pumla <>.<>""" crazy smiley elr hur NASA xD det kom upp som förslag på min iPod när jag skulle skriva aaa nu kommer en song till dig : ååååå siara en liten barbapappa du kan strålla lika mycket som sooooolen

SLUT ;'**. BOOM på dig med önska vi kunde vara vänner. ( )_( )

( ' o ') )

2011-07-03 @ 21:55:55
Postat av: .:coconut:.

Jag undrar hur due fick till deeh så dära cool runt din moviestar o.o



Svara gärna min blobb (^^ Kramizar Coco

2011-07-19 @ 11:39:53
URL: http://mspcoconut.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Random knapp 8D♥

E-postadress: (publiceras nt)♥

Din bloggadress?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0