Tvungen o att bort tävlingen..

För det första..
Det går nt kommentera, o då kan jag nt hålla koll på alla -.o
För det andra..
Jag är på semester i 1 vecka..
Är på ett jättemysigt vandrarhem, och man fick låna dator (visste nt de) :)

Iaf, blame it on blogg.se

P.S jag ger aldrig falska autos, fame- rutan lyser nt till på en gång när man får auto.
Och den som säger så,ja, är helt enkelt avundsjuk elr ngt xD

Ska resa med bil viidare nu, åkt 50 mil 8D

Ni kommer väl ihåg att se min nya film!?!?

- TURKAR SOM FIXAR ALLT 8D

Mycket 8D ;'o



ciiao, ha en bra ... dag xD

Kommentarer
Postat av: Stellobello

hejj siara om du redan har fått autos kan du juuu inte ta bort den ganska orättvist.

för jag kunde ju ha gett till ngn annan dåå -.-''

svara gärna :/

2011-07-06 @ 10:38:06
URL: http://mspstello.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Random knapp 8D♥

E-postadress: (publiceras nt)♥

Din bloggadress?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0